AnythingDiz

4:52 pm - 03/01/2012

Vanessa , Ashley & Sel out for Starbucks in Florida

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
littlemix 2nd-Mar-2012 01:20 am (UTC)
that vest is fucking disgusting and she needs to give it back to justin immediately. other than that, they all look cute.
imahouseofcards 2nd-Mar-2012 01:20 am (UTC)
This is getting as bad as tisdale candids
fineapplewine 2nd-Mar-2012 01:20 am (UTC)
Maybe they invited Tisdale's pap on holiday with them?
carolmp15 2nd-Mar-2012 01:21 am (UTC)
So many candids in one day! I'm so happy and they all look great!
yeezy 2nd-Mar-2012 01:23 am (UTC)
i can see her bra and her ass.. what a slut!!
matecyrus 2nd-Mar-2012 01:44 am (UTC)
mte. everything is dangling out.
bibbysbaby 2nd-Mar-2012 07:09 am (UTC)
does she seriously think that she looks good? I mean, what is that outfit?
carolinex33 2nd-Mar-2012 01:27 am (UTC)
Vanessa's outfit looks really good but Idk Im not feeling the side shots it makes her look wide
smackyouwithmy 2nd-Mar-2012 02:54 am (UTC)
Didn't Vanessa had to gain weight for a role? And shes still trying to get it off..
flower_bebe22 2nd-Mar-2012 01:27 am (UTC)
Ew at her ass all hanging out...
carolinex33 2nd-Mar-2012 01:28 am (UTC)
Lol I just saw that selena's ass is hanging out, doesn't she feel it.

Edited at 2012-03-02 01:33 am (UTC)
fuckingsookie 2nd-Mar-2012 01:28 am (UTC)
those ass cheeks tho lol. i'd just feel so uncomfortable walking around with them out unless they rode up without her realizing
xshadycakes 2nd-Mar-2012 01:40 am (UTC)
ikr they also look uncomfortable to wear considering she has like 3 inches of fabric in her butt crack.
imahouseofcards 2nd-Mar-2012 01:33 am (UTC)
& selala needs some longer shorts, wouldn't mind them if her ass wasn't out
xshadycakes 2nd-Mar-2012 01:44 am (UTC)
g u r l
xshadycakes 2nd-Mar-2012 01:38 am (UTC)
Nice ass Selena.
belkisa 2nd-Mar-2012 01:42 am (UTC)
eww at the ass cheeks gross. selena's legs aren't sexy tbh. I'm just realizing how thin her ankles are and they're a little bit crooked.
talklikelions 2nd-Mar-2012 06:01 pm (UTC)
it's b/c she has no muscle definition imo.
identifiedd 2nd-Mar-2012 01:43 am (UTC)
i lovee vanessa's outfit even though its really simple. selena needs to get longer shorts lol
flawlessa 2nd-Mar-2012 01:44 am (UTC)
I would be so weirded out to sit on public chairs with my ass out like that
smackyouwithmy 2nd-Mar-2012 02:47 am (UTC)
forget the 'weirded out' feeling.. its fucking hot her cheeks are gonna roast on public chairs in Florida

Edited at 2012-03-02 02:51 am (UTC)
matecyrus 2nd-Mar-2012 01:54 am (UTC)
gross
pyt0_0 2nd-Mar-2012 01:54 am (UTC)
vanessa looks so cute and tiny. oh at selena all loose.
ohsoglamours 2nd-Mar-2012 02:16 am (UTC)
selena... you need to pull those shorts down. you have a great ass, but that is unacceptable unless you're at the beach.
xo_inyourdreams 2nd-Mar-2012 02:25 am (UTC)
ot but i just watched monte carlo and i loved it! i'm excited for spring breakers now hehe

ooh and selena looks rly cute here
xo_inyourdreams 2nd-Mar-2012 02:26 am (UTC)
omg looks like i'm in the minority with this one. fuck y'all selena looks grunge chic~*~ here
richnfame 2nd-Mar-2012 03:53 am (UTC)
Let's be friends, I always wanted a gay friend. :)
ugotnothinonme 2nd-Mar-2012 02:40 am (UTC)
ew @ their outfits
smackyouwithmy 2nd-Mar-2012 02:45 am (UTC)
I LOVE you girl, but when I said carpediem I didn't meant for you to have your ass hang loose as a goose.
smackyouwithmy 2nd-Mar-2012 02:45 am (UTC)
although I do have to say one thing... ASS ASS ASS ASS ASS. tyfyt
orangeberryfly 2nd-Mar-2012 02:49 am (UTC)
My cousin lives in St. Pete and she just texted me that Selena and Ashley are at the same restaurant that she and her friends are having drinks at. Im so jealous!!!
orangeberryfly 2nd-Mar-2012 03:27 am (UTC)
apparently they were having dinner with harmony and rachel korine.
dreamcomealive 2nd-Mar-2012 02:50 am (UTC)
assss
gclover27 2nd-Mar-2012 03:05 am (UTC)
they all look good :]
x_noisekisses 2nd-Mar-2012 03:27 am (UTC)
selena your ass is hanging out, WTF. not cute. rock those short shorts gurl but stick to ones like bbv is wearing.
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Oct 1st 2014, 2:17 pm GMT.