AnythingDiz

2:26 pm - 04/04/2012

Demi Lovato's "Unbroken" HMV Signing in London (Arrival Pix)


Demi Lovato
meets her fans, 'Lovatics', and signs copies of her new album, Unbroken at the flagship HMV store on Oxford Street, London, on Tuesday April 03, 2012.











littlemix 4th-Apr-2012 11:47 am (UTC)
that weave does not look good
fineapplewine 4th-Apr-2012 11:59 am (UTC)
Jfc her head.
davidbeckham 4th-Apr-2012 12:10 pm (UTC)
she looks nice omg!!
fineapplewine 4th-Apr-2012 12:11 pm (UTC)
Stan.
She looks like someone painted the joker's face on a beach ball.
davidbeckham 4th-Apr-2012 12:15 pm (UTC)
do you have any personal grudge against demetria because i legit never seen you say anything nice about her & it's o k
fineapplewine 4th-Apr-2012 12:19 pm (UTC)
Boo, it's not exactly a personal grudge; I just think she's a horrible person with a hideously ugly head. If she got a double transplant of both the personality and face then I may start being nice about her again like I was pre-2011.
davidbeckham 4th-Apr-2012 12:21 pm (UTC)
daaamn
littlemix 4th-Apr-2012 12:22 pm (UTC)
mte.
jollyrobot 4th-Apr-2012 04:40 pm (UTC)
lol still pressed, ic
fineapplewine 4th-Apr-2012 04:46 pm (UTC)
lol still annoying, ic
you_hermit_crab 5th-Apr-2012 01:41 am (UTC)
lol irl
xxheartstringsx 5th-Apr-2012 03:22 am (UTC)
Maybe Demi's issues hit too close to home for fineapplewine. It's usually the case with her haters from what I've noticed.
fineapplewine 5th-Apr-2012 03:33 pm (UTC)
lmfao, shut up.
because what i've noticed is the case with her 'haters' is that they're usually offended by her ugly face and even uglier personality.
dontbreakmee 4th-Apr-2012 01:06 pm (UTC)
why does her smile look so fake....
imahouseofcards 4th-Apr-2012 01:07 pm (UTC)
Omg she looks so much like Dallas....
justmediya 4th-Apr-2012 01:43 pm (UTC)
Looks cute and sober to me.
imahouseofcards 4th-Apr-2012 01:47 pm (UTC)
lol well I'm sure she is sober at the time of this event bc it's an event..
sundiamonds 4th-Apr-2012 02:04 pm (UTC)
Those shoes she's wearing are $1,095. Damn, wish I was living the life of the rich and famous.
lovaleei 4th-Apr-2012 04:21 pm (UTC)
I wouldn't give even $10 for them tbh.
sundiamonds 4th-Apr-2012 04:26 pm (UTC)
Same. It's just gotta be nice being able to drop $1,000 on a pair of ugly shoes.
BeingEmilia 4th-Apr-2012 04:15 pm (UTC)
This.
migglettes 5th-Apr-2012 05:56 am (UTC)
mte
playcrackthesky 4th-Apr-2012 04:35 pm (UTC)
She looks pretty but her smile is so fake
sketch_o1 4th-Apr-2012 04:38 pm (UTC)
Tired of the hair, it just makes her look bigger. I miss her short black hair. Having said that, her outfit looks cute, and she generally looks pretty.
jollyrobot 4th-Apr-2012 04:41 pm (UTC)
i like this look. wish i could've been there.
xxheartstringsx 5th-Apr-2012 03:24 am (UTC)
She looks uber cute here, happier than she's ever been. There's something about that smile, though...forced, almost.
This page was loaded Dec 22nd 2014, 5:04 pm GMT.