AnythingDiz

7:11 pm - 05/29/2012

Miley Cyrus & Liam Hemsworth: Memorial Day candids (updated)

Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
asstiel 29th-May-2012 05:12 pm (UTC)
She's seriously the only person I've come across who can make those shorts work.
robinsparkle 29th-May-2012 07:27 pm (UTC)
I dont think she's even pulling them off, personally lol. They look awful (thw whole outfit does though)
calcified 29th-May-2012 05:13 pm (UTC)
Her skin looks a bit off lately, but idk what it is? Tanning?
fuckingsookie 29th-May-2012 05:17 pm (UTC)
that 4th pic was my face when i was scrolling down looking at her outfit tbh. that elephant she's straddling looks pretty tho
xbeautifuliar 29th-May-2012 05:47 pm (UTC)
lol
animalsrule_xo 29th-May-2012 05:18 pm (UTC)
Qt pie! They both look good. Love them. <3
playcrackthesky 29th-May-2012 05:18 pm (UTC)
What are those shorts? Lmao they're ugly. I do like the top though. She looks too tan to me
matecyrus 29th-May-2012 05:18 pm (UTC)
Lol, is she riding an elephant?
xbeautifuliar 29th-May-2012 05:47 pm (UTC)
she just sat on it ...lol ... she isn't 'riding' it hahahha
imahouseofcards 29th-May-2012 05:18 pm (UTC)
She is tooo cute. Is Liam's hair brown again? Or just dirty? Idk I luv it tho
popdatpussy 29th-May-2012 05:22 pm (UTC)
Aw Miam!
and Liam's hair?!?!
matecyrus 29th-May-2012 05:23 pm (UTC)
Also, one of Miley's singers from her last tour has almost the same tattoo (with different numbers).
http://p.twimg.com/At_MNh8CIAEmZs_.jpg:large

Edited at 2012-05-29 05:24 pm (UTC)
xbeautifuliar 29th-May-2012 05:48 pm (UTC)
somehow weird .. too me
makes it more confusing tbh
chibiyunie 29th-May-2012 05:29 pm (UTC)
She looks horrible. Bleh.
malikzayn 29th-May-2012 07:54 pm (UTC)
your icon is so cute!
ashe_frost 29th-May-2012 05:52 pm (UTC)
I stayed home this year to figure out whether or not I wanted to go back to college next year (also to baby sit the kids my mom has custody of for free) and I asked my four year old cousin if she liked Miley's shorts and she pointed at her and said, "I'm her."

And then she asked why Miley was riding an elephant.
animalsrule_xo 29th-May-2012 05:54 pm (UTC)
aww lol cute. :)
dearjohnc 29th-May-2012 05:55 pm (UTC)
She looks dirty.. Liam looks gorgeous tho, nothing new.
endlessrush 29th-May-2012 06:10 pm (UTC)
I SEE LIAM HAS SOMEHOW SAW MY TWEETS TO DYE HIS HAIR. Now all he has to do is leave her asap and come to me.
dearjohnc 29th-May-2012 06:19 pm (UTC)
He's a beauty <3
nileyenaoe 29th-May-2012 06:27 pm (UTC)
ty :)
teenagedreamxxx 29th-May-2012 06:24 pm (UTC)
nagl. idk, i don't like it. Liam looks great tho
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Nov 21st 2017, 2:32 am GMT.