AnythingDiz

12:39 pm - 06/29/2012

demi confirms she's not dating niall.

1mistake08 29th-Jun-2012 08:35 pm (UTC)
She has so much potential to look nice, but continues to fall short in her makeup application and her outfits. I know I may get some flack, but maybe she should start an exercise routine to tone a bit if she is insecure with her arms or legs. I think she has a cute shape, but I understand her insecurity with certain parts of her body. As for her relationship with Niall, it wouldn't end well solely because of the daddy issues that she seem to be struggling with. Girl has an unhealthy attraction to jerks.
arianagrande 29th-Jun-2012 08:53 pm (UTC)
She needs to get a better stylist.
1mistake08 29th-Jun-2012 09:05 pm (UTC)
That to, but I feel the extra bundle of clothing is due to her not yet comfortable with her upper body. Girl needs to learn how to draw attention to her small waists and tiny upper frame. Some of her outfits could have been alright if she took off the jackets and sweaters she constantly wears.
totallymya 29th-Jun-2012 10:09 pm (UTC)
Yeah agree :) Her stylist is Simone Harouche, who dressed Miley and Nicole Richie and now styles Christina Aguilera and Demi. Totally different bodies ! And of course she never styles either of them well. Everything is always too tight!
whatthejonas 30th-Jun-2012 03:50 am (UTC)
How is Niall a jerk? I don't follow one direction so I don't know lol. he's the only one I liked lol
anamack 7th-Jul-2012 12:16 am (UTC)
yeah, her clothes have been terrible. Which is particularly disappointing since she always had such an awesome style! I love nearly every single look she wore from 2007 till her return from rehab. Her current stylist, though... What the fuck is that she wears at Xfactor auditions? I'm not particularly fond of fake blonde hair and fake tan either, so I'm praying she returns to at least the clothes she wore in concerts this year, like those band t-shirts with an incremented look along. Glam rock, as selena would say.
sketch_o1 29th-Jun-2012 08:47 pm (UTC)
Yay, Demi looks so happy :) It's nice to see. Her speaking voice sounds clearer, which is undoubtedly a good sign when it comes to her. I hope she is truly healthy like she claims to be, and it's good to see her not seeking a relationship until she is fully comfortable with herself! Go Demi. XD
aeporia 29th-Jun-2012 09:07 pm (UTC)
I am so glad she's taking time to focus on herself. Girl dun need a dick on your arm to be fabulous.
tutuhead 29th-Jun-2012 10:12 pm (UTC)
i feel like that question was planted in there on purpose just to get the pot stirring with rumors about her and niall. no one thinks they're dating.
mabsoluta 30th-Jun-2012 12:06 am (UTC)
She looks so happy and cute! I'm glad she's bonding with the cast & crew. And I agree she doesn't need a man to be a full woman. She's gonna prove those hateful directioners that she can do well without Niall.
heartxmiley 30th-Jun-2012 01:19 am (UTC)
lol.......................................................
mabsoluta 30th-Jun-2012 04:39 am (UTC)
I wasn't like talking about all of them lmfao it's just those directioners who were saying Demi was thirsty and a famewhore for 'desperately wanting' Niall and now she just said she doesn't really want him as a bf lol
lazmy 30th-Jun-2012 12:31 am (UTC)
sounds like someone is in deniall







no but really i just wanted to say that
fraitors 30th-Jun-2012 02:44 am (UTC)
lmfaoooo
lazmy 30th-Jun-2012 06:43 am (UTC)
oop well
fraitors 30th-Jun-2012 02:46 am (UTC)
soon
flawfreesince93 30th-Jun-2012 03:30 am (UTC)
Her and Brit were so cute at the end
whatthejonas 30th-Jun-2012 03:51 am (UTC)
Britney is so awkward and cute in interviews. lovee. and lol "everyones so nice EXCEPT SIMON."
migglettes 1st-Jul-2012 09:51 pm (UTC)
so cute
anamack 7th-Jul-2012 12:22 am (UTC)
GOD I love this interview! Demi never fails to be hilarious, gotta love this girl ;)

I think Niall is cute, I love his crush on her, but I think they're better off as friends. I mean, ignoring the fact that I'm a nemi fan(as in nick, not niall), I think not only is Niall biologically younger, but he seems too much of a baby for her. He seems so naive and innocent, a bit too virgin for her. Not as in "Demi wants sex and he won't provide", but as in "she's a woman and he's just a boy".
This page was loaded Jul 26th 2014, 5:13 pm GMT.