AnythingDiz

3:05 am - 07/08/2012

Demi Lovato talks "Shut Up And Love Me"

4417934693_b34551699d


Demi recently sat down with MTV's "10 on top"(she was #1 on this weekend's countdown!) to answer some fan questions.

One of the Q's was: "When will 'Shut Up and Love Me be released?". Demi wrote "Love Me" with John Mayer in 2009 while recording for that year's Here We Go Again album release. The song was shelved, and didn't appear on Lovato's 3rd record either.

"We're trying to find the right place on an album where it fits," Lovato answered. "The last two albums it hasn't really fit, so maybe the next one it'll be released." (Maybe?) good news for Lovatics who've been waiting years to hear the track!

Here's a clip that was leaked earlier this year from the song :




"Shut Up And Love Me" question


"10 on top" episode clip



1 | 2
hormoaning 8th-Jul-2012 07:10 am (UTC)
lmao anna in that picture

anyway she should just release it .. like now..
preparatory 8th-Jul-2012 07:17 am (UTC)
she looks even more fucked up now lbr
pseudovirus 8th-Jul-2012 07:18 am (UTC)
#memories
eerriinn 8th-Jul-2012 07:28 am (UTC)
I still can't believe it hasn't leaked ugh it's better than 75% of the shit on her last album
pseudovirus 8th-Jul-2012 09:05 am (UTC)
what bugs me is that there are hoardy hoarder fans who hoard it

someone call a&e imho

eerriinn 9th-Jul-2012 05:35 am (UTC)
that's just dumb after this long
beatofmyheart 8th-Jul-2012 10:42 am (UTC)
it's such a good song i hope everyone gets to hear it some day
justinesays 8th-Jul-2012 07:18 pm (UTC)
Do you have it?? (:
ohkimosabe 8th-Jul-2012 10:44 am (UTC)
i dont know the music term for it or whatever but she should just release it as a single song. i want it now.
ohkimosabe sounds so good8th-Jul-2012 10:47 am (UTC)
eerriinn Re: sounds so good9th-Jul-2012 05:34 am (UTC)
fuckkkkk it sounds amazing why wont someone just leak it, how obnoxious
mk54321 8th-Jul-2012 06:39 pm (UTC)
I really, really hope it's on her next album
migglettes 9th-Jul-2012 01:26 am (UTC)
ugh i need :(
backsex_queen 9th-Jul-2012 01:30 am (UTC)
I wish it was like a b-side or on a deluxe edition instead of collecting dust.
lovatoluvcyrus 9th-Jul-2012 07:55 am (UTC)
If its not on the next album, I'm gonna scream!
dungeon_dragon 10th-Jul-2012 03:05 am (UTC)
I feel like the songs that she takes the longest to release are some of her best ones.
JUST PUT YOUR FREAKIN' HEART INTO AMAZING MUSIC, RATHER THAN WHOS THAT BOY SHIT,
forjustustoknow 10th-Jul-2012 10:40 am (UTC)
I want this so SO BAD!
This page was loaded Dec 26th 2014, 5:12 pm GMT.