AnythingDiz

5:16 am - 11/10/2012

Lingse Saga Part V: Selena & Friends throw a Justin Bieber shading party



Selena posted the photo above (which she's since deleted) on twitter and then everyone in the picture decided to be super classy & mature and proceeded to throw shade Justin's way.




Charity decided to mix things up and shade Barbara Palvin instead

Selena's TV parents also chimed in





Lingse Saga 
Part I | Part II | Part III | Part IV

source: twitter
Page 1 of 7
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] >>
waistinglines 10th-Nov-2012 03:18 pm (UTC)
Very classy and entertaining tbh.


Also LOL @ robbing the cradle.
thatsmilly 10th-Nov-2012 03:19 pm (UTC)
*insert Rihanna gif* you look so dumb right now.
thatsmilly 10th-Nov-2012 03:21 pm (UTC)
If she thought beleibers were crazy before... she doesn't know whats coming. They will burn her at the stake.
arianagrande 10th-Nov-2012 05:45 pm (UTC)
Actually some of his fans are turning on him and is on Selena's side.
littlemix 10th-Nov-2012 03:21 pm (UTC)
lol w/e i love this shit. i can always count on her friends and family to add some entertaining commentary. everyone acts like their friends and fam wouldn't do the same after a break-up.
delicious_pocky 11th-Nov-2012 12:16 am (UTC)
lol, mine wouldn't. then again, i don't surround myself with yes men and my family is actually mature so...
amazedbysel 10th-Nov-2012 03:23 pm (UTC)
Her friends >>>>>>>>>>>>>> The shade is so good.
fireandthud 10th-Nov-2012 03:25 pm (UTC)
Idk why she deleted the picture, she's just having fun haha! I like that she's hanging out with Jen again.

But seriously her people are... intense.
caulifloral 10th-Nov-2012 07:03 pm (UTC)
I think she deleted because people were noticing that it was taken inside Justin's house.
calcified 10th-Nov-2012 03:57 pm (UTC)
lolololol
fireandthud 10th-Nov-2012 03:38 pm (UTC)
I used to like her, and now I've just discovered her twitter...Wow I have been in the dark for so long.
thatsmilly 10th-Nov-2012 03:27 pm (UTC)
...but what did justin do to make them so mad at him... This obviously wasn't just a breakup... maybe they were planning on getting back together again and the he cheated? idk.
cyrusgomezlove 10th-Nov-2012 03:30 pm (UTC)
Selena's friends and family are always extra dramatic and bitchy.
Like when Selena's grandma called Miley a slut for getting back together with Nick or when Miley was presenting at the grammys and Priscilla tweeted "ew" as soon as she came on the stage.
cyrusgomezlove 10th-Nov-2012 03:28 pm (UTC)
Do Selena and Justin live together? or lived
stolemyheartx 10th-Nov-2012 03:31 pm (UTC)
I think they did. Some people were saying that this picture was taken in his house and that's why she deleted it but idk.
imahouseofcards 10th-Nov-2012 03:28 pm (UTC)
LOL beyond pathetic and LOL at stans acting like it isn't
you_hermit_crab 10th-Nov-2012 03:52 pm (UTC)
They're denial right now is hilarious. As of she's not acting like a fucking brat.
wendilili 10th-Nov-2012 03:29 pm (UTC)
Selena is handling this thing awful but I guess she's trying to milk the last itty bit of publicity she can get from the relationship. She and her friends are all adults in their twenties and they're all acting like HS teens. Justin is the high school aged one and he's acting way more mature and professional.


And eww at Priciella dropping the N-word.

/
pyt0_0 10th-Nov-2012 03:33 pm (UTC)
can you get off her twitter though?! people hate her so much but stay stalking her twitter! how is this tweet anyway relevant to anything?
realityboresme 10th-Nov-2012 03:30 pm (UTC)
rme at her friends tweets.
caulifloral 10th-Nov-2012 07:17 pm (UTC)
lmaooooooooooo SHOTS FIRED lbr
pyt0_0 10th-Nov-2012 03:30 pm (UTC)
They're her friends, sticking up for her.. How immature.
ChaeLynn didn't need to go after Barbara though.
And Maria's filter is traaaaagic
Page 1 of 7
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] >>
This page was loaded Nov 23rd 2017, 3:31 am GMT.