AnythingDiz

5:16 am - 11/10/2012

Lingse Saga Part V: Selena & Friends throw a Justin Bieber shading party



Selena posted the photo above (which she's since deleted) on twitter and then everyone in the picture decided to be super classy & mature and proceeded to throw shade Justin's way.
Tweets from Selena's friendsCollapse )

Lingse Saga 
Part I | Part II | Part III | Part IV

source: twitter
Page 2 of 4
<<[1] [2] [3] [4] >>
stolemyheartx 10th-Nov-2012 03:53 pm (UTC)
I don't think there is anything wrong with Selena's friends and family sticking up for her but the manner in which they're going about it is so cold and immature. Airing their dirty laundry for millions to see is really messed up imo. Especially given the fact that this is completely one sided. Justin hasn't said a thing and now he's being berated by her family, friends and fans.

Nobody would even know anything about what was going on if Selena hadn't posted that picture on twitter and started a frenzy. I understand being hurt but she's acting really childish towards this whole situation and she's been in the spotlight long enough to know the things she and her friends are doing will make people gossip and turn people against Justin. No matter what happened between them, I think it's really wrong of her to do. Especially since they were together for so long.
ellenelles 10th-Nov-2012 03:55 pm (UTC)
lol exactly, i can't at people acting like this is good or puts her in a good light but i'm assuming these are the people who thought her obnoxious niley tweets were fierce or soemthing idk
cyrusgomezlove 10th-Nov-2012 03:55 pm (UTC)
lol watch them get back together
mabsoluta 10th-Nov-2012 03:55 pm (UTC)
guys I was thinking... Demi barely tweets and now she tweeted this

I'm starting to think this may be a form of support for selena. It's too weird to be just a coincidence. What do you guys think?
littlemix 10th-Nov-2012 03:56 pm (UTC)
someone said it's about cece
you_hermit_crab 10th-Nov-2012 03:57 pm (UTC)
She, her friends and all her blind stans look so dumb right now. If this was anyone else, you know you would be signing a different tune. I'm looking at you, Demi haters.
imahouseofcards 10th-Nov-2012 04:22 pm (UTC)
im looking at you watch_mex0x0 and other selena stans
breath_love 10th-Nov-2012 04:06 pm (UTC)
https://twitter.com/paulocoelho/status/267291319850897408 now even paulo coelho have made his statement about Jelena's break up
mabsoluta 10th-Nov-2012 04:53 pm (UTC)
lmfaaoooooo
waistinglines 10th-Nov-2012 04:10 pm (UTC)
The jelena tag on tumblr is killing me

watch_mex0x0 10th-Nov-2012 04:13 pm (UTC)
i snorted omg
lightupmylifex 10th-Nov-2012 04:11 pm (UTC)
idk kinda ot but Zayn and Francia just followed each other on twitter which I thought was kinda strange
sugartitss 10th-Nov-2012 07:00 pm (UTC)
omg
heartxmiley 10th-Nov-2012 04:11 pm (UTC)
feisty selena is the best selena imo
imahouseofcards 10th-Nov-2012 04:23 pm (UTC)
lol i cant
matecyrus 10th-Nov-2012 04:12 pm (UTC)


STAWP!
waistinglines 10th-Nov-2012 04:17 pm (UTC)


THIS PICTURE I CANT! NEVER FORGET~

EDIT: not meant to be a reply, but oh well. lol.

Edited at 2012-11-10 04:18 pm (UTC)
mabsoluta 10th-Nov-2012 04:16 pm (UTC)
I wonder how will they remove the "selenurr" part on BAAB.
fineapplewine 10th-Nov-2012 04:19 pm (UTC)
I saw someone on twitter suggest 'Beliebers'. And that rhymes so I could see them going for it.
dearjohnc 10th-Nov-2012 04:18 pm (UTC)
This was fun at first but now it's just getting annoying...
flawlessa 10th-Nov-2012 04:33 pm (UTC)
You better gear up because Part VI: Scooter's Revenge is coming up
ugotnothinonme 10th-Nov-2012 04:25 pm (UTC)
Oh... You'd think selena was the 18 year old in this relationship... how embarrasing
you_hermit_crab 10th-Nov-2012 04:34 pm (UTC)
lol
jasonwoorheese 10th-Nov-2012 04:27 pm (UTC)
again Selena and her stans make her out to be the victim... She have always been very passive aggrassive. Even though i dislike justin alot, with the information we have at the moment, i am team justin.
heartxmiley 10th-Nov-2012 04:30 pm (UTC)
what im really excited for is a new hair style from selena tbh
you_hermit_crab 10th-Nov-2012 04:31 pm (UTC)
I can't at anyone crying, "but you don't know what happened!" No one does, but all the info we have been given is something they clearly want us to talk about, so boo fucking hoo if some of us think she's painting herself in a really negative light and that bothers you. Ans it's all coming from Selena's side, so it's not even like we're going off of misinformation from Justin's camp.
breath_love 10th-Nov-2012 04:37 pm (UTC)
https://pbs.twimg.com/media/A7Wc42NCEAIdZgB.jpg

Well this is sad, he's crying :( I'm going to miss them, but I kinda have the feeling they are going back soon
littlemix 10th-Nov-2012 04:40 pm (UTC)
what song was this during?
imahouseofcards 10th-Nov-2012 04:44 pm (UTC)


this beautiful upgrade tho
littlemix 10th-Nov-2012 04:53 pm (UTC)
yea this upgrade that's already confirmed she's still with her bf
preparatory 10th-Nov-2012 04:46 pm (UTC)
but remember when selena said she didn't have time for cattiness
mabsoluta 10th-Nov-2012 04:56 pm (UTC)
haha ikr
whatthejonas 10th-Nov-2012 04:48 pm (UTC)
I think there's more to the story then we understand.
evalovegood 10th-Nov-2012 05:23 pm (UTC)
I think so too, so I don't get why a lot of people here pretend like they know everything.
mayloveless 10th-Nov-2012 04:54 pm (UTC)
So attention-seeking. Of course they all say these things the night of the announcement, not..you know, when it happened. Also, the way they're talking about Justin makes it sound like he was the one who did the dumping, not Selena.
preparatory 10th-Nov-2012 05:02 pm (UTC)
makes me wonder if he did or he was the one to call for space or a break and she just made it official~ to be able to say she did the dumping
littlemix 10th-Nov-2012 05:02 pm (UTC)
i just want to know who they are going to sit next to now at the AMAs
preparatory 10th-Nov-2012 05:03 pm (UTC)
hopefully taylor in the middle of them
mayloveless 10th-Nov-2012 05:09 pm (UTC)
Also, I don't understand the "you and your friends would be doing the same" comments. Because I wouldn't tell my friends to all make facebook statuses about how someone just made a mistake and lost the best thing they ever had and I wouldn't repost a picture of an ex (or someone I was on a break with) with a comment like that. Luckily, I don't see very much relationship drama like that on my news feed, but when I do, pretty much everyone says they're being immature.
mabsoluta 10th-Nov-2012 05:22 pm (UTC)
right? I said this in a comment before and they didn't get it. I totes agree.
evalovegood 10th-Nov-2012 05:22 pm (UTC)
I know this is pathetic and all, but you gotta love Selena. I kinda missed the drama, so I'm thankful for this.
mabsoluta 10th-Nov-2012 05:34 pm (UTC)
omg your icon so cute
blazevxi 10th-Nov-2012 05:27 pm (UTC)
I'm just here to watch this unfold really
mabsoluta 10th-Nov-2012 05:28 pm (UTC)
saw this tweet and thought about sharing it~~
RT @FetusRauhls: selena's friends are shading justin, demi is the only one indirecting her to be happy
(i know nobody knows who the tweets are for but I'm almost sure it's for selena too)
Page 2 of 4
<<[1] [2] [3] [4] >>
This page was loaded Sep 2nd 2014, 9:14 am GMT.